Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP exigeix un ple extraordinari per tractar el tema dels peatges a Vilafranca del Penedès

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Vilafranca del Penedès s'ha posat en contacte amb els grups de l'oposició per traslladar-los la necessitat de celebrar un ple extraordinari i, així, plantar cara al projecte del govern espanyol d'instal·lar un sistema de peatges a les entrades i sortides de l'autopista AP-7 a Vilafranca del Penedès. La CUP també ha contactat amb el govern per exigir-li que el ple es convoqui de manera immediata. L'esquerra independentista vol que el ple serveixi perquè el govern municipal doni totes les explicacions necessàries sobre el projecte.

22/05/2008 14:37 Política
A més a més, espera que el plenari acordi de rebutjar la instal·lació d'aquest sistema de peatges, que es deneguin espais municipals per a la signatura d'actes d'expropiació i que exigeixi als govern espanyol i català la supressió del peatge de Martorell o la seva gratuïtat pels penedesencs.

Ahir, dimecres 21 de maig, a través d'un anunci del Ministeri de Foment espanyol publicat a la premsa, vam saber que s'han iniciat els tràmits per tal d'aixecar les actes prèvies dels terrenys afectats pel projecte d'instal·lar un sistema de peatges tancat a les entrades i sortides a l'autopista a Vilafranca del Penedès. 

L'anunci en qüestió resaltava la «Remodelació de l'enllaç de Vilafranca Nord per a la implantació d'un sistema de peatge tancat a l'autopista AP-7. entre Martorell i Vila-seca/Salou». Amb aquesta intenció, el Ministeri de Foment espanyol ha convocat els afectats per les expropiacions a l'Escorxador de Vilafranca el dia 18 de juny.

 

Per saber-ne més

+ CAMPANYA:  “No als peatges a Vilafranca: alliberem el Penedès!” CUP de Vilafranca del Penedès, octubre 2007 
+ Anunci del Ministeri de Foment espanyol

 

Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  5. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  6. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  7. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  8. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  9. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  10. El «Cant dels ocells per la llibertat» arriba a les 450 concentracions a Palma
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid