Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP exigeix un ple extraordinari per tractar el tema dels peatges a Vilafranca del Penedès

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Vilafranca del Penedès s'ha posat en contacte amb els grups de l'oposició per traslladar-los la necessitat de celebrar un ple extraordinari i, així, plantar cara al projecte del govern espanyol d'instal·lar un sistema de peatges a les entrades i sortides de l'autopista AP-7 a Vilafranca del Penedès. La CUP també ha contactat amb el govern per exigir-li que el ple es convoqui de manera immediata. L'esquerra independentista vol que el ple serveixi perquè el govern municipal doni totes les explicacions necessàries sobre el projecte.

22/05/2008 14:37 Política
A més a més, espera que el plenari acordi de rebutjar la instal·lació d'aquest sistema de peatges, que es deneguin espais municipals per a la signatura d'actes d'expropiació i que exigeixi als govern espanyol i català la supressió del peatge de Martorell o la seva gratuïtat pels penedesencs.

Ahir, dimecres 21 de maig, a través d'un anunci del Ministeri de Foment espanyol publicat a la premsa, vam saber que s'han iniciat els tràmits per tal d'aixecar les actes prèvies dels terrenys afectats pel projecte d'instal·lar un sistema de peatges tancat a les entrades i sortides a l'autopista a Vilafranca del Penedès. 

L'anunci en qüestió resaltava la «Remodelació de l'enllaç de Vilafranca Nord per a la implantació d'un sistema de peatge tancat a l'autopista AP-7. entre Martorell i Vila-seca/Salou». Amb aquesta intenció, el Ministeri de Foment espanyol ha convocat els afectats per les expropiacions a l'Escorxador de Vilafranca el dia 18 de juny.

 

Per saber-ne més: 

+ CAMPANYA:  “No als peatges a Vilafranca: alliberem el Penedès!” CUP de Vilafranca del Penedès, octubre 2007 
+ Anunci del Ministeri de Foment espanyol

 

Rànquings
  1. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  2. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  3. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  4. L'OJS convoca una manifestació juvenil el 7-N per denunciar la precarietat i preparar la vaga general
  5. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  6. Estat Català publica les biografies de 120 participants en els Fets de Prats de Molló
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. El Sindicat de Llogateres reforça la mobilització per l'habitatge en el camí cap a la vaga general
  9. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
  10. Llibertat.cat, vint anys amb veu pròpia
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid