Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
29-M
Neix el Bloc Unitari Anticapitalista a Palma

Fa unes setmanes va néixer a Mallorca el Bloc Unitari Anticapitalista amb l’objectiu d’aglutinar el màxim nombre de col·lectius i organitzacions de praxis anticapitalista, segons informa contrainfo.cat

15/03/2012 Laboral

El passat 19 de febrer convocàvem a la manifestació contra la reforma laboral i per la vaga general. Després d’allò, hem seguit fent feina i volem anunciar dues noves convocatòries. La primera serà el proper dissabte 24 a les 18.30h a la plaça d’Islàndia de Palma. Allà celebrarem una assemblea informativa per preparar la vaga general del 29-M.

Des del Bloc Unitari Anticapitalista pensam que aquesta vaga ha de servir per derogar la reforma laboral i així encaram la convocatòria: combativa i anticapitalista.

La segona cita serà el dia 29 a les 19.00h a la plaça d’Islàndia. Acabarem la jornada de vaga i lluita amb una manifestació anticapitalista unitària.

Valora
Rànquings
  1. El govern de Sant Just Desvern rebutja personar-se en el cas de la violència policial
  2. El Correllengua Agermanat 2026 passarà per més de 80 municipis dels Països Catalans
  3. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  4. La maldat com a bandera
  5. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  6. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  7. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  8. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
  9. Salvador Vergés i Tejero guanya el 18è Premi Helena Jubany amb el relat Mosca morta
  10. LA CUP exigeix a ERC, Junts i PSC que deixin de “jugar amb la mobilitat” de les Terres de l’Ebre
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid