Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Classes populars
La CUP proposa la creació d'una Assemblea pels Drets Socials al Ripollès

L'objectiu és "lluitar conjuntament per fer front a la precarització de la qualitat de vida dels ripollesos"

23/03/2012 Laboral
La CUP ha proposat la creació d'una Assemblea pels Drets Socials al Ripollès "davant la fallida del sistema neoliberal i les conseqüències tan severes a la població de la comarca".

La iniciativa vol ser "un nexe d'unió entre totes aquelles entitats, associacions de veïns, plataformes i partits que tenen una sensibilitat social per poder lluitar conjuntament per fer front a la precarització de la qualitat de vida dels ripollesos", segons expliquen la CUP de Ripoll i de Sant Joan de les Abadesses en un comunicat on insten les entitats a entaular converses per poder dur a terme la creació de l'Assemblea pels Drets Socials.

La CUP proposta que aquesta assemblea estigui formada per veïns d'arreu del Ripollès que treballin "conjuntament, més enllà de les entitats i organitzacions de les quals formem part, per reflexionar i defensar els drets socials, tan importants per la nostra societat com la salut, l'educació, l'habitatge i el treball".

L'Assemblea treballarà contra els desnonaments fomentant polítiques d'habitatge justes, denunciarà les retallades socials i defensarà una sanitat universal, pública i de qualitat. Així mateix, lluitarà contra la reforma laboral i reclamarà processos participatius perquè la societat pugui decidir, a més de defensar l'educació pública i la immersió lingüística i fomentar "les xarxes de suport i ajuda mútua davant el procés actual de precartizació i empobriment de les classes populars".
Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  6. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  9. Catalanofòbia transversal i decolonial
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid