Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llengua
Convocada una xiulada contra l'executiu balear

A les 19.30 hores, a la Llotja de Palma, amb motiu de l'anomenat acte Dia de les Illes Balears on el govern té previst lliurar els premis Ramon Llull.

29/02/2012 Llengua
Endavant Mallorca convoca a tota la població a sumar-se a la protesta que tindrà lloc a la Llotja de Palma, amb motiu de l’anomenadat dia de les Illes, on el govern té previst lliurar els premis Ramon Llull.

La campanya vol donar a José Ramón Bauzá el premi que es mereix per amenaçar i atacar constantment la llengua pròpia de Mallorca: una bona xiulada.

Les persones que formen part de la campanya entenen que “no podem afluixar ni un segon en la lluita per la llengua: són molts i molt greus els atacs que està rebent el català a Mallorca. Així, no podem perdre l'oportunitat per explicar a l'actual president autonòmic, José Ramón Bauzá, la nostra profunda disconformitat amb la seva política lingüística, que té com a principal objectiu fer desaparèixer la nostra llengua dels poc espais on tenia garantida una certa presència, per tal de reduir els nostres drets com a catalanoparlants”.

Endavant recorda el que digué Joan Fuster ja fa bastants anys: “ens la volen acorralar al reducte folklòric”. “I això”, apunta l’organització, “mentre tenguem la paraula, no ho permetrem”.
Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. Risc més esforç és igual a riquesa?
  5. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  6. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  7. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  8. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  9. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  10. Carme Travesset recorda Blanca Serra al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid