Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llengua
Convocada una xiulada contra l'executiu balear

A les 19.30 hores, a la Llotja de Palma, amb motiu de l'anomenat acte Dia de les Illes Balears on el govern té previst lliurar els premis Ramon Llull.

29/02/2012 Llengua
Endavant Mallorca convoca a tota la població a sumar-se a la protesta que tindrà lloc a la Llotja de Palma, amb motiu de l’anomenadat dia de les Illes, on el govern té previst lliurar els premis Ramon Llull.

La campanya vol donar a José Ramón Bauzá el premi que es mereix per amenaçar i atacar constantment la llengua pròpia de Mallorca: una bona xiulada.

Les persones que formen part de la campanya entenen que “no podem afluixar ni un segon en la lluita per la llengua: són molts i molt greus els atacs que està rebent el català a Mallorca. Així, no podem perdre l'oportunitat per explicar a l'actual president autonòmic, José Ramón Bauzá, la nostra profunda disconformitat amb la seva política lingüística, que té com a principal objectiu fer desaparèixer la nostra llengua dels poc espais on tenia garantida una certa presència, per tal de reduir els nostres drets com a catalanoparlants”.

Endavant recorda el que digué Joan Fuster ja fa bastants anys: “ens la volen acorralar al reducte folklòric”. “I això”, apunta l’organització, “mentre tenguem la paraula, no ho permetrem”.
Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  4. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  5. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  6. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  7. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  8. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  9. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  10. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid