Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Crisi capitalista
La retallada de Rajoy generarà més desocupació, segons la Intersindical

El sindicat fa una crida a la mobilització i a la defensa dels interessos de la classe treballadora catalana

03/01/2012 Laboral
El paquet de mesures orientades a reduir la despesa pública en 8.900 milions d'euros que va aprovar la setmana passada el govern de Mariano Rajoy "aprofundeixen les polítiques antipopulars del PSOE basades en la reducció de dèficit públic tot empitjorant les condicions de vida de persones assalariades, pensionistes, persones amb rendes més baixes i empleats/des públics". És el diagnòstic de la Intersindical-CSC, que augura que les retallades generaran més desocupació i no afavoriran la recuperació econòmica.

El sindicat assenyala que "mentre que s'han destinat milions d'euros a finançar les aventures de la banca i els especuladors, s'ha atacat i desmantellat l'economia productiva". En aquest sentit, adverteix que la fiscalitat existent "castiga les rendes del treball mentre afavoreix les del capital, un escenari injust oposat a l'aplicació d'una fiscalitat progressiva".

Per tot plegat, davant l'actual escenari i les previsibles noves futures retallades la Intersindical-CSC ha fet una crida a la mobilització i a la defensa dels interessos de la classe treballadora catalana.
Valora
Rànquings
  1. Mor la històrica militant independentista Blanca Serra i Puig
  2. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  3. Sancionen un membre d'Orgull Agents Rurals per haver tallat l'accès a una base militar espanyola
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines respon a la denúncia rebuda per l'alcalde de Sant Martí Vell
  5. El fil que no es pot trencar
  6. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  7. In memoriam Blanca Serra i Puig (1943-2026)
  8. 80 anys de la 1a conferència del FNC a Dosrius a la casa pairal d'Esteve Albert el 1946
  9. Blanca Serra: "En política l’adamisme porta a no reconèixer els predecessors d’un pensament o grup: cada grup o partit es creu que ha nascut com una novetat absoluta..."
  10. L’ANC obre el debat estratègic de l’independentisme davant un nou cicle electoral
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid