Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
REUS
La CUP planteja posar en mans de la fiscalia l’obstrucció d’INNOVA

La Candidatura ha denunciat el cas omís del Grup d’Empreses Municipals de Reus (INNOVA), davant les reiterades demandes d’informació sense resposta

04/12/2011 Política
La CUP Reus (Baix Camp) ha informat aquest migdia en roda de premsa que recentment han presentat un informe a la Sindicatura de Greuges i a la Sindicatura de Comptes de la Generalitat, juntament amb tots els documents en què la CUP ha demanat de forma reiterada informació a INNOVA, i aquests no han respost a les demandes. També han anunciat la possibilitat de posar el cas en mans de la fiscalia, per tal d’iniciar un expedient que es posicioni davant d’aquesta manca de voluntat dels càrrecs directius d’INNOVA i de l’Ajuntament.

El regidor i portaveu de la CUP Reus, David Vidal, ha declarat en una carta dirigida al Consell d’Administració d’INNOVA, la seva impossibilitat de poder duu a terme la seva tasca i exercir tots els drets que la llei li concedeix com a conseller d’aquest, si no disposa de la informació necessària per poder conèixer, gestionar i participar en el funcionament d’aquestes. Vidal ha afirmat que emprendrà la via judicial per tal que es reconeguin els seus drets com a conseller, regidor i ciutadà, considerant que “és una violació d’una sèrie de drets que empara la Llei de Processos Administratius i, fins i tot, el Codi Penal”.

Es renova el càrrec al director general tot i la manca de transparència


La formació també ha volgut denunciar l’aval per part de l’actual govern, a la tasca de l’anterior govern respecte INNOVA, ratificant el càrrec del director general, Josep Prat, tot i l’informe desfavorable de secretaria i sense que aquest hagi presentat la declaració de la renda a l’Ajuntament, tal i com la llei obliga i com la CUP ha sol•licitat. Per altra banda, Vidal ha demanat a la resta de consellers i conselleres dels grups d’empreses municipals que “siguin valentes” i denunciïn aquesta situació. Segons Vidal, “ens estan fent votar uns pressupostos que representen 2/3 parts del pressupost global de l’Ajuntament i quasi cap representant sap exactament el que s’està votant ni l’estat real de comptes”.
Valora
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  10. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid