Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Tribunal Suprem
Carlos Fabra serà finalment investigat

El Tribunal Suprem ha reobert la causa contra ell per diversos delictes fiscals deixant així sense efecte l'arxivament decretat per l'Audiència de Castelló

02/12/2011 Política
L'expresident de la Diputació de Castelló, Carlos Fabra (PP), serà investigat. El Tribunal Suprem ha reobert la causa contra ell per diversos delictes fiscals deixant així sense efecte l'arxivament decretat per l'Audiència de Castelló de quatre dels cinc delictes fiscals. L'Audiència adduïa que quatre delictes no es podien jutjar perquè havien prescrit.

Segons l'acusació que pesa sobre Fabra, entre els anys 1999 i 2004 hauria rebut ingressos de 3,6 milions sense justificar als exercicis fiscals. La decisió del Suprem respon al recurs de cassació interposat per la Fiscalia Anticorrupció que demana 15 anys de presó, 10 d'inhabilitació i una multa de 2,3 milions. El ministeri fiscal també demanava vuit anys de presó i 1,1 milions a la seva esposa, Maria Amparo Fernández, per delicte fiscal així com quatre anys de presó i una multa de 600.000 euros per a l'empresari Vicente Vilar i la seva muller.

Tots quatre estaven acusats de falsejar documentació per obtenir autoritzacions del Ministeri d'Agricultura i fabricar productes fitosanitaris en les seves empreses, a més d'ocultar ingressos a Hisenda.

Fabra hauria defraudat a Hisenda quantitats pròximes als 1,5 milions. A més, segons l'acusació no va justificar ingressos de 3,6 milions d'euros en els exercicis fiscals corresponents al període comprès entre 1999 i 2004.
L'origen del procés és una denúncia d'Hisenda per unes presumptes irregularitats en l'exercici de la renda de l'any 1999.
Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  4. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  5. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  6. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  7. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  10. Mallorca cantarà La Balanguera de manera simultània el 29 de maig en una gran convocatòria popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid