Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Moviment 15-M
Botifarrada indignada a Can Ruti

Badadalona Indignada acampa des de dilluns a davant de l'hospital

07/12/2011 Drets i Llibertats
Badalona Indignada celebrarà aquest dijous a les dues del migdia una botifarrada popular davant de l’entrada principal de l’Hospital Germans Trias i Pujol amb motiu de l’acampada que van iniciar dilluns.

Amb aquest acte el col·lectiu vol realitzar una activitat lúdica on els assistents puguin dinar per tres euros. Es tracta de la primera activitat purament lúdica que organitza i celebra Badalona Indignada en els seus 7 mesos d’existència. El dinar es prepararà al berenador de Can Ruti situat entre l’hospital i el tanatori es preveu.

Durant la sobretaula es podrà gaudir de la projecció de documentals i curtmetratges relacionals amb el moviment del 15-M al vestíbul de l’entrada principal de l’Hospital.
Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  7. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  8. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  9. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid