Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Barcelona
La CUP participarà als Consells de Barri de l’Eixample

La formació aprofitarà les sessions per preguntar sobre les retallades als serveis socials i l'accés a l'habitatge

22/11/2011 Política
Aquesta setmana comença la tongada periòdica de Consells de Barris de Barcelona amb les sessions de Sant Antoni i Dreta de l’Eixample.

La CUP ja ha anunciat que hi participarà, i ha avisat que espera que el Regidor de Districte informi dels processos i continguts per a la l’elaboració dels Pla d’Actuació Municipal i el corresponent Pla d’Actuació del Districte. Després d’uns quants mesos de celebrar-se eleccions municipals, denuncia que no hi ha novetats  sobre els documents que han de guiar l’actuació municipal al llarg d’aquests propers anys.

En aquest sentit, la CUP ha avisat que aprofitarà totes aquestes sessions per seguir preguntant sobre les retallades en els serveis socials i sobre si es té intenció d’abordar la problemàtica d’accés a l’habitatge, començant per saber quants pisos buits hi ha al districte a dia d’avui. Un fet que coincideix amb l’ocupació i desallotjament d’uns baixos al carrer Consell de Cent o lel cas dels 46 pisos d’habitatge protegit situats als carrers Londres amb Villarroel, pisos que porten anys tancats "per un error de l'Ajuntament" i que van ser ocupats i posteriorment desallotjats.
Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  7. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  8. 13 anys sense en Toni Lecha
  9. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  10. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid