Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP Farners no assisteix al ple extraordinari on es designaran les meses electorals del 20-N

La CUP de Santa Coloma de Farners ha decidit no assistir al ple municipal, d'aquest vespre, per desavinences ideològiques, donat que no reconeixen la legitimitat de l’estat espanyol sobre els Països Catalans i no es presenta a aquestes eleccions, ja que promou l’abstenció.

En aquesta línia, la formació independentista, no pensa que sigui coherent assistir a aquest ple. No obstant, assistirà a la Comissió Informativa, per explicar a la resta de regidors del ple els nostres motius de l’abstenció. D’altra banda, la formació independentista remarca que ja és el tercer ple extraordinari d’aquesta legislatura, dos d’ells al mes d’octubre, i el segon amb caràcter urgent.

24/10/2011 17:22 Política

Mentre que només hi ha hagut dos plens ordinaris des de la constitució de l’ajuntament el passat mes de juny, ja se n’han celebrat tres d’extraordinaris, amb el que això suposa: no hi ha apartat de precs i preguntes pels regidors de l’oposició i la comissió informativa es fa amb menys dies d’antelació que els plens ordinaris. Aquest fet evidencia la necessitat de tenir plens ordinaris mensuals, i no bimensuals,  es fa evident la demanda que va fer la CUP de celebrar plens ordinaris cada mes enlloc de cada dos mesos.

Rànquings
  1. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  2. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  3. 85 anys de l’afusellament del president Lluís Companys
  4. 80 anys de l'apel·lació dels catalans a les Nacions Unides
  5. Més de dues-centes persones reclamen la reobertura del Camí de Ronda entre Garbet i Cala Port Joan
  6. “Acabar la feina començada”: la Columna del 27 d’Octubre fa una crida a culminar el camí de la República
  7. L’ANC dona suport a la pagesia del Maresme i denuncia l’especulació urbanística al Pla de Balasc de Santa Susanna
  8. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
  9. "Memòria del fang": la mirada col·lectiva que rescata l’esperança entre les ferides de la DANA
  10. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid