Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Campanya per la TDT catalana a la Catalunya Nord

Davant la proximitat del tancament de les emissions de Televisió de Catalunya a la Catalunya Nord, la Federació d'entitats per la defensa de la llengua i la cultura catalanes, amb el suport de diferents mitjans de comunicació que publiquen en català, associacions educatives i altres col·lectius, ha iniciat la campanya "Volem TOTA la TDT catalana... i amb la millor qualitat".

La campanya, a la qual s'ha sumat Llibertat.cat, es basa en una recollida de signatures per dirigir una carta a la directora de TV3, Mònica Terribas. "Per definició la Televisió de Catalunya hauria de ser la televisió de tots els catalans. Malauradament no és així. Hi ha un tros de Catalunya que no rep o rep malament TVC, és el tros de Catalunya sota administració francesa", denuncia la missiva.

03/10/2011 13:52 Comunicació
tv-gracisEls governs francès i espanyol signaran un acord pel qual el mes de novembre es deixaran de veure definitivament TV3 i Canal33 a les comarques de la Catalunya Nord, coincidint amb l'apagada analògica a l'estat francès.
 
Un article a Mèdia.cat denuncia el silenci que manté el govern espanyol sobre aquesta qüestió, negant-se a donar explicacions.
 
La televisió catalana deixarà de veure's al nord de l'Albera després de 25 anys de recepció continuada.

 

Per saber-ne més:
 
 
 
 
 
 
Les televisions en llengua catalana del sud de l'Albera no es podran veure al nord a partir de 2010 

 

Rànquings
  1. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  2. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  3. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  4. Pels carrers de València i Alacant un sol crit: Mazón dimissió!!
  5. Mobilització a Camprodon contra el telefèric de Vallter amb suport de Kylian Jornet
  6. Un cas peculiar de colonialisme interior: l’explotació espanyola dels Països Catalans
  7. L’ANC reivindica la lluita independentista a Urquinaona
  8. Pensar i fer (2). Mig segle d’involució econòmica, social, ideològica i política
  9. La catalanofòbia espanyolista
  10. L’Aplec del Puig resisteix la pluja i manté viva la flama del País Valencià
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid