Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Una sentència condemna Caixa Penedès a tornar diners cobrats fraudulentment

El jutjat de primera instància número 2 de Barcelona ha dictat una sentència que obliga a retornar a un empresari els 19.932 euros que ha entregat des del 2008 per la contractació de "swaps" i "collars", unes assegurances que serveixen per blindar els préstecs davant les fluctuacions dels tipus d'interès.

En la seva sentència, el jutge declara la nul·litat dels contractes que l'empresari va subscriure amb Caixa del Penedès en considerar que els productes financers eren inadequats i que es van subscriure amagant de forma deliberada la informació sobre els riscos del producte.

20/09/2011 12:04 Economia
Aquesta sentència se suma a nombroses resolucions judicials que fallen contra entitats bancàries pels termes abusius que s'han vist obligats a acceptar els seus clients a l'hora de contractar "swaps" o "collars". La sentència contra Caixa Penedès reconeix que l'entitat bancària va oferir primer el "swap" i després el "collar" sota l'aparença d'assegurances contra fluctuacions de l'Euríbor i els ha declarat nuls. Així mateix, la sentència considera que aquests productes es van subscriure amagant de forma deliberada la informació sobre els riscos del producte.

En aquest cas, el jutge ha condemnat Caixa Penedès a tornar diners cobrats amb contractes fraudulents després d'haver prosperat la demanda interposada pel bufet d'advocats Col·lectiu Ronda pel cas d'aquest empresari. L'entitat bancària li haurà de restituir 19.932 euros.

 


Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  4. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
  10. Més d’un centenar d’entitats impulsen una campanya de suport a Roger Español davant el judici per les càrregues de l’1-O
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid