Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Actes commemoratius pels incendis de la Vall d'Albaida

El proper divendres a les vuit del vespre a la plaça Major d'Agullent i diumenge es farà una marxa per tota la zona afectada, començarà a les deu del matí al poliesportiu d'Agullent.
 
Ara fa un any de la catàstrofe mediambiental que va assolar la serra d'Agullent i el paratge natural de Serra de l'Ombria-Pou Clar un calorós capvespre de setembre, amb vent de ponent i distints focus. 

06/09/2011 01:48 Territori
Per aquest motiu, la Plataforma contra l'alta tensió a les comarques centrals ha preparat per aquest divendres un seguit d'actes per commemorar l'any que es compleix des que es produiren els incendis a la Vall d'Albaida. 
 
"Han passat moltes coses des d'aquell dia", recorden des de la Plataforma contra l'alta tensió a les comarques centrals. Coses com "l'inici d'unes obres ben premeditades, el conseller Cotino plantant pinets per fer-se la foto just on ara les màquines desbrossadores contractades per la mateixa administració estan talant, arrastrant troncs i xafant tota la superfície on comencen a rebrotar pinets, estepa i romer per vendre-ho a una planta de biomassa, propietat de la mateixa empresa que fa la línia de l'alta tensió...".
 
En aquesta línia, la Plataforma proposa eixir de nou al carrer per mostrar el seu rebuig a totes aquestes accions i denunciar "l'espoli que està sofrint la nostra serra".

En els actes preparats prendran part representants dels diferents ajuntaments, així com tota la gent que vulga aportar el seu gra d'arena i, simbòlicament, animen a tots els assistents a portar un ciri, "perquè quants més siguem més força podrem fer!", afirma la Plataforma. 
 
{youtube}AQFhE1QSY7{/youtube}
 
   
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  5. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  6. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  7. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  8. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  9. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
  10. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid