Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
2a Festa Estellés a l'Espai València de Barcelona

Comptarà amb les intervencions de Francesc Viadeli Jordi Sebastià, alcalde de Burjassot, el poble del poeta.

Aquesta nit  i per segon any consecutiu, l'Espai País Valencià organitza la Festa Estellés a Barcelona. L'acte es farà  al Centre Artesà Tradicionàrius de la Vila de Gràcia (C. Travessera de Sant Antoni). La festa consistirà en un sopar, seguit d'un recital de poemes de Vicent Andrés Estellés. Junt amb alguns poetes, rapsodes i músics especialment convidats per l'ocasió, el recital serà obert. Abans de la festa, a partir de les 19:30,  tindrà lloc  l'actuació d'Ovidi Twins al local de l'Espai País Valencià ( c. Pere Serafí, 7 )

10/09/2011 11:37 Cultura
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. Hi som: organitzar-nos i alçar-nos
  3. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  4. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  5. Poble Lliure denuncia el “silenci còmplice” davant els casos de transfuguisme vinculats a Aliança Catalana
  6. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  7. El vídeo d’“Amb el cor” del Correllengua Agermanat supera les 15.000 visualitzacions en menys d’una setmana
  8. L’independentisme torna a omplir els carrers de Barcelona
  9. StopAgroparc denuncia una ofensiva judicial d’Ametller Origen contra l’ecologisme combatiu del Penedès
  10. 39 anys sense en Julià Babia "Nen"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid