Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La Marxa Jove pel Territori acollirà un concert amb músics destacats de l’illa de Mallorca

La primera Marxa Jove pel Territori serà una jornada per demanar protecció i respecte pel territori, volen transmetre l’estima que senten el joves per la  terra. A més, hi tindrà  lloc un sopar i un concert com a fi de festa.

La caminada començarà a la rotonda de Sant Joan i acabarà a Montuïri. Allà, a la plaça del Dau, hi celebrarem un sopar popular i un concert amb grups i solistes destacats en el panorama illenc. Així, hi podrem trobar l’exlíder de Fora des Sembrat, Pep Suasi; es Reboster, un dels grups més potents en el panorama ska, dins i fora de l’illa; la jove promesa de la rumba mallorquina, Barrumbada; els sempre inconformistes i reivindicatius Rock’n’press o el reconegut cantador algaidí Biel Majoral. El concert s'allargarà fins devers les 23.00h. 

26/08/2011 00:57 Territori
Cal recordar que la Marxa serà aquest dissabte 27 i partirà a les 19.00h de la rotonda de Sant Joan. En tot moment, els participants estaran acompanyats d’una ambulància i un cotxe de suport, a més d’un servei d’ordre que vetllarà pel bon funcionament de l’acte. Recomanam l’ús de roba esportiva i dur aigua. En acabar la festa a Montuïri, es faran cotxades per retornar la gent a Sant Joan.
 
La Comissió Marxa Jove pel Territori ja suma, a dia d’avui, amb una quinzena d’entitats juvenils d’arreu de Mallorca. La iniciativa està tenint molta acollida entre el jovent però, tot i així, des de l’organització volen fer una darrera crida a la participació. Per què aquest dissabte tothom que estimi els valors del territori de la nostra illa, ha de ser a la primera Marxa Jove pel Territori. Finalment, animen a què els participants duguin les senyeres dels seus respectius pobles.
 
Per saber-ne més:
 
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  4. "Temps de mobilització"
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  9. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
  10. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid