Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
"Ecologistes en Acció" i Greenpeace exigeixen el tancament d'Ascó després de la fuita d'aigua

"Ecologistes en Acció" i Greepeace exigeixen el tancament definitiu de la central nuclear d'Ascó després d'haver-se sabut la fuita d'uns 25.000 litres d'aigua contaminada a l'interior de la planta i a 14 treballadors se'ls mullés el calçat.
 
Els ecologistes han reiterat la seva petició de tancament immediat de la central i que no es renovi la llicència d'explotació al seu venciment, que es produeix a final d'any per als dos grups.

01/05/2011 12:32 Territori
L'Associació Nuclear Ascó-Vandellòs, titular de la central nuclear Ascó, va notificar aquest dijous al Consejo de Seguridad Nuclear que, estant la central en parada per recàrrega des del passat 19 de març, durant el calibratge d'un dels quatre canals de la recirculació semiautomàtica des dels embornals de l'edifici de contenció, es va produir l'obertura no desitjada d'una vàlvula motoritzada d'aïllament dels embornals.
 
Com a resultat de l'abocament d'aigua, es va mullar el calçat de 14 treballadors que estaven a la zona. Ara bés, des de l'Associació Nuclear-Vandellòs s'ha asegura que al treballadors no se'ls ha detectat nivells radiològics.
 
Per saber-ne més:
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  7. 13 anys sense en Toni Lecha
  8. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  9. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  10. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid