Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Unes 250 persones participen a la 3a Marxa contra de la contrucció de l'autovia Muro-Villena

També es va reivindicar l'ús del tren Alcoi-Xàtiva i el rebuig a la línia elèctrica a la Vall d'Albaida

A l'entorn d'unes 250 persones van participar diumenge passat a la tercera marxa que organitza la Plataforma Salvem la Valleta, col·lectiu que rebutja la construcció d'una carretera entre Muro i Villena per la Valleta d'Agres, tal com ho té previst el Consell. Encara que a la convocatòria d'aquest any es van sumar dues reivindicacions més, "l'ús del tren Alcoi-Xàtiva i la protesta per la instal·lació de la línia d'alta tensió a la Vall d'Albaida"

01/04/2011 03:03 Territori

Fonamentalment, la plataforma s'oposa a la construcció del tram d'autovia que se superposaria a la carretera ja existent. És per això que demana que a la carretera actual es facen les millores necessàries i puga ser un referent de carretera d'interior, atractiva i útil per a tots.

Per saber-ne més

Presentació d'un video en contra de la LAT a les serres cremades a Ontinyent 

La Plataforma "Salvem la Valleta" prepara mobilitzacions contra l'autovia de Villena-Muro

La Plataforma "Salvem la Valleta" recull signatures en contra de l'autovia de Villena-Muro 

 

Rànquings
  1. 80 anys de l'apel·lació dels catalans a les Nacions Unides
  2. El País Valencià es retroba al Puig per dir ‘Som i decidim’
  3. Mataró acollirà els XXIII Premis Nacionals Joan Coromines
  4. L’ANC dona suport a la pagesia del Maresme i denuncia l’especulació urbanística al Pla de Balasc de Santa Susanna
  5. La Columna 27 d'octubre arriba a Cassà de la Selva en la seva desena etapa
  6. La Columna 27 continua el seu camí cap al Parlament
  7. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  8. XLVII Trobada al Coll de Manrella: memòria, llibertat i germanor
  9. L’ANC, la CUP i Guanyem Girona reten homenatge al president Lluís Companys en el 85è aniversari del seu afusellament
  10. Pensar i fer (1). On som?
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid