Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Maulets de Mallorca denuncia que "el feixisme campa amb total impunitat"

El Casal Popular Voltor Negre de Mallorca ha patit diverses agressions feixistes en els últims dies en forma de pintades amb insults i amenaces de mort. Les pintades també han afectat rètols i façanes de comerços del carrer Eivissa propers al Casal.

Arran d'aquest fet, l'assemblea de Palma de Maulets ha denunciat "la passivitat i complicitat de les forces policials" envers aquest tipus d'agressions i recorda que actualment a Mallorca hi ha "multitud de processos judicials oberts contra militants de l'Esquerra Independentista mentre que el feixisme campa amb total impunitat pels nostres carrers".

31/03/2011 00:21 Drets i Llibertats
L'organització juvenil se solidaritza amb el veïnat "que ha de patir el vandalisme absurd d'aquests grupuscles neonazis". En aquest sentit, manifesta "un rebuig frontal al feixisme, que en forma d'espanyolisme i racisme intenta dificultar la convivència al barri de Es Fortí i atemorir als i les joves que dia a dia treballen al Casal Popular Voltor Negre per fer d'ell un espai alternatiu del jovent i per el jovent". 
 
fotoatacfeixista2

Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  4. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  5. La paraula que va trencar el silenci
  6. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  9. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  10. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid