Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Manifestacions arreu del país en protesta dels nombrosos casos de maltractaments als animals

Divendres passat, a diverses poblacions del país es van fer concentracions per protestar enèrgicament contra el maltractament als animals. La convocatòria sorgida quasi espontàniament com a mostra de repulsa per les imatges  d'un vídeo on es torturava un cadell, Schnauzi.

A la ciutat de València es van aplegar un miler de persones, 700 a Barcelona, centenars a Alacant, 200 a Figueres, un centenar a Eivissa i també van haver protestes a Girona, Lleida, Tarragona, Mallorca i Menorca. Tot i l'èxit de les mobilitzacions, la Plataforma Iniciativa Animalista fa un seguit de reflexions a l'entorn de les protestes.

27/03/2011 20:23 Drets i Llibertats

Aquestes manifestacions també es van dur a terme simultàneament a diverses ciutats espanyoles i d'altres nacionalitats de le península. Cal destacar que la convocatòria de les concentracions es van fer majoritàriament a través de facebook i el boca-orella.

València

 

 

Figures

{youtube}j1d68Ekhiy8{/youtube} 

 

Rànquings
  1. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  2. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  3. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  4. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  5. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
  6. Berga homenatja mossèn Josep Armengou cinquanta anys després de la seva mort
  7. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  8. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  9. El PP impulsa la retirada del nom d'Isabel-Clara Simó de l'institut de l'Alcúdia de Crespins per la seva defensa dels Països Catalans
  10. La Comissió de la Dignitat convoca la 98a concentració a Via Laietana 43 en plena polèmica pel futur de l'edifici
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid