Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Jutgen un aficionat del Girona FC per injuriar la bandera espanyola

El Girona Futbol Club es va enfrontar dimarts contra el Ceuta al camp del primer. Un aficionat va agafar una bandera espanyol, hi va escopir i se la va refregar pel cul. Per aquesta acció, el fiscat li demana nou mesos de presó i 3.000 euros de multa.

Segons el relat del fiscal, l'aficionat va saltar al terreny de joc i va arreplegar una bandera espanyola de la graderia contrària. Després la va arrugar, va escopir-hi a sobre, se la va refregar per les natges i va fer veure que la cremava davant uns 5.000 espectadors.

03/03/2011 01:16 Drets i Llibertats
Per tot això, l'acusa d'ultratge als símbols espanyols i de resistència a l'autoritat, perquè el processat hauria intentat agredir quatre mossos que van veure l'escena. Per al primer delicte, el ministeri públic sol·licita que se li imposi una multa de 10 euros diaris durant deu mesos; és a dir, 3.000 euros, mentre que el segon delicte, el fiscal demana que es condemni el processat a nou mesos de presó. El cas arribarà a judici als Jutjats Penals de Girona les properes setmanes.

Èl Girona va guanyar el Ceuta per 1 a 0 i va aconseguir tornar a Segona Divisió 49 anys després.

Rànquings
  1. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  2. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  3. L'OJS convoca una manifestació juvenil el 7-N per denunciar la precarietat i preparar la vaga general
  4. El sindicalisme combatiu convoca una manifestació alternativa per a la vaga general a Barcelona
  5. Estat Català publica les biografies de 120 participants en els Fets de Prats de Molló
  6. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  7. Fem Catalunya Nord presentarà el Manifest de Perpinyà coincidint amb la Diada del 7 de novembre
  8. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  9. Llibertat.cat, vint anys amb veu pròpia
  10. El Sindicat de Llogateres reforça la mobilització per l'habitatge en el camí cap a la vaga general
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid