Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Georgina Rieradevall encapçalarà la llista de la CUP a Vic

Georgina Rieradevall, de 33 anys, llicenciada en Dret, diplomada en Educació Social i actriu, serà la candidata de la CUP a Vic a les eleccions del 22-M. Al seu darrere, hi aniran, per aquest ordre, Laia Jurado, Alan Costa, Laura Andreu, Pol Serrabassa i Ramon Ferrer.
 
Ahir al vespre la CUP de  Vic va presentar públicament la llista per a les eleccions municipals del 22 de maig del 2011. Durant la presentació , la  formació independentistat va remarcar que afronten un nou repte, "continuant amb un projecte; però renovat, rebel i amb il·lusió"

08/02/2011 01:58 Política
Rieradevall és gironina, però viu des de 2005 a Vic. Laia Jurado, actual regidora, ocuparà el número 2 de la llista, i la seguiran Alan Costa, historiador; Laura Andreu, paradista del mercat municipal; Pol Serrabassa, filòleg, i Ramon Ferrer, "obrer cultural de l'Ajuntament de Vic", com es defineix ell mateix.
 
Recordem que la CUP de Vic compta actualment amb dos regidors.
la traducció, les memòries i, especialment, la literatura infantil i juvenil, un gènere que va contribuir decisivament a dignificar i consolidar les lletres catalanes.', ), ), ); ?>
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  3. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  4. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  5. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  6. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  7. Mor Josep Vilarasau i Salat
  8. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  9. Batista i Roca reivindicava el 1976 la continuïtat de la Generalitat i la llibertat nacional de Catalunya
  10. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid