Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alternativa per la Garrotxa es presentarà en solitari a les eleccions

La candidatura independentista d'esquerres Alternativa per la Garrotxa (ApG) es presentarà en solitari a les eleccions municipals del proper 22 de maig. Així ho ha confirmat la formació, que concorre a les eleccions amb ICV des de fa vuit anys i té l'alcaldia a Santa Pau i és al consistori d'Olot, Mieres i al Consell de la Garrotxa.

La decisió ha arribat després d'un debat profund en què s'han pres en consideració aspectes tant locals com nacionals, segons explica la formació, que va fer una enquesta al respecte a la població garrotxina.

31/01/2011 00:05 Política

En una assemblea on es van donar a conèixer els diferents posicionaments, la votació va aprovar finalment que Alternativa es presentés a les municipals sense formar coalició amb cap altra formació política ni local ni nacional.

Segons explica l'organització, l'objectiu és recuperar l'esperit d'aquella Alternativa que va néixer fa uns vuit anys en què es volia donar cabuda a totes les sensibilitats d'esquerra de la comarca que defensessin els valors de l'ecologia i l'autodeterminació; però, també, ampliar la base del suport popular d'ApG afegint-hi persones, grups i col·lectius que defensin per a la comarca els valors de l'esquerra, la justícia social, la defensa del territori i la independència.

 

Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  3. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  4. La paraula que va trencar el silenci
  5. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  6. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
  10. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid