Centenars de persones van trucar o escriure a l'agència per donar informació des del terreny sobre les accions dels piquets sindicals, veïnals o dels comitès de vaga. A més, fins a 43.000 ordinadors es van connectar al web de l'Agència i es van realitzar 260 streamings d'àudio mantenint una mitjana de 180-200 persones escoltant la retransmissió contínua de ràdio per internet.
Cal destacar que es van rebre 1.500 correus electrònics amb informació per la cobertura i que quatre ràdios lliures de la ciutat van estar emetent simultàniament la programació de ràdio que l'Agència va desenvolupar des de les instal·lacions de Ràdio Contrabanda.
Per l'agència de notícia, l'experiència -que valoren com a "molt postiva"- constitueix un exemple de seguiment en profunditat de la jornada de vaga, donant veu a les treballadores i treballadors que la van protagonitzar i a aquells sectors de la societat que tenien més obstacles per exercir el seu dret a vaga (treballadors i treballadors en precari, del sector domèstic, immigrants, estudiants, persones a l'atur, persones amb diversitat funcional, treballadores sexuals, etc).
En aquest sentit, agraeixen la participació a totes les persones que arreu dels Països Catalans van col·laborar amb l'Agència i van contribuir a construir una experiència de comunicació horitzontal i popular, des de la pròpia gent. També destaquen el bon intercanvi d'informació que van tenir amb els mitjans alternatius, independents i contrainformatius d'arreu de l'estat espanyol.
Segons els promotors, l'Agència 29-s va fer una cobertura informativa de la jornada de vaga general més extensa i exhaustiva que la majoria de mitjans convencionals, i segons asseguren periodistes d'aquests mateixos mitjans van enviar informació a l'Agència sense que les direccions dels seus mitjans ho sabessin, "fet que demostra un cop més les contradiccions internes a les redaccions dels mitjans de comunicació convencionals públics i privats".