Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Els refugiats polítics bascos de Veneçuela

Els refugiats bascos de Veneçuela parlen per primera vegada des de la campanya de criminalització que estan patint per part dels mitjans de comunicació espanyolista i el poder polític espanyol, que els acusen d'establir el "terrorisme etarra" i de practicar "entrenaments militars" a Veneçuela.

Anda últimamente la prensa española, tratando de vincular al gobierno bolivariano de Venezuela con actividades de esta o aquella organización armada, entre ellas ETA, y presionando al gobierno de Hugo Chávez para que entregue a refugiados, algunos de los cuales lleva viviendo allí mas de 20 años e incluso con la nacionalidad venezolana.

 

Xabier Arruti es uno de ellos y en unas declaraciones ofrecidas  a la televisión venezolana denuncia tal intoxicación periodística.

En el reportaje de la televisión venezolana, incluso se denuncia el caso de Unai Romano, uno de los casos mas flagrantes de tortura. Sin más os dejamos con el video

19/10/2010 10:00 Internacional
 
{youtube}whJadOLnW2I{/youtube}
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  4. Com pot caure el règim de l’abús
  5. Risc més esforç és igual a riquesa?
  6. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  7. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  8. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  9. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  10. Carme Travesset recorda Blanca Serra al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid