Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Estelada gegant i crits d'independència a la plaça del Mercadal de Reus

A Reus (Baix Camp) hi ha hagut una concentració a la plaça del Mercadal que ha estat convocada de forma espontània, mitjançant, el correu electrònic i missatges de mòbil com a reacció davant la sentència del TC espanyol sobre l'estatut.

Just acabada de petar la traca final de la darrera Tronada de la Festa Major reusenca d'enguany, un grup de persones vinculades a l'Esquerra Independentista, han desplegat una estelada de grans dimensions i, espontàniament, tota la plaça ha cridat durant uns minuts "Independència!", segons informa Pobleviu.cat

29/06/2010 23:01 Política
També s'ha desplegat una pancarta, en la qual hi posava "Avui com ahir, l'Estatut no ens farà lliures!" i s'han onejat desenes d'estelades, així com també s'han vist banderes de les organitzacions Maulets i CUP. En acabar de cridar les consignes, la plaça a vessar ha arrencat a aplaudir, davant la passivitat de totes les autoritats municipals que participaven de la processó de Sant Pere.

Uns minuts abans de l'encesa de la Tronada, dos agents de paisà de la Guàrdia Urbana, una cinquena d'agents de gala de la Guàrdia Urbana i una cinquena d'agents dels Mossos d'Esquadra, han escorcollat a una quinzena de persones concentrades i han creat una barrera per separar-les del pas de les autoritats municipals. Un agent de paisà de la Guàrdia Urbana ha comentat a aquest grup que "tranquils, acabo de parlar amb l'Alcalde i us deix manifestar".
 
Per saber-ne més:
 

mercadal1b
 
 p1090674

Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  3. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  4. La paraula que va trencar el silenci
  5. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  6. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
  10. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid