Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Badalona presenta el segon vídeo de la campanya "Quins sOUS!"

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Badalona ha presentat aquest divendres el segon vídeo de la campanya de denúncia "Quins sOUS!".

La formació va presentar un informe el passat mes de febrer en el qual denunciava l'excessiva retribució econòmica dels càrrecs electes. En aquella ocasió també va denunciar la situació en un vídeo.

10/04/2010 01:25 Política

Entre altres, el document posava de manifest que que l'ajuntament de Badalona té 58 càrrecs de confiança a sou i que l'assistència als plens dels 27 regidos costa a les arques municipalquins_souss un total de 37.821 euros.

El segon vídeo de la campanya, que la CUP ha presentat aquest divendres, denuncia còmicament que alguns polítics locals perceben quanitats extres per assistir als plens, a més a més, diu, dels seus "elevats sous". La gravació, d'un minut i mig de durada, explica també que avui els polítics s'apugen el sou un 10%, de manera que si l'alcalde cobrava fins ara 80.100 euros l'any, a partir d'ara cobrarà 100 euros més.

La formació recorda que l'Ajuntament té nou tinents d'alcalde, cada un dels quals cobra 8.533,15 euros al mes; quan el sou mínim als Països Catalans és de 624 euros al mes.

Per a saber-ne més:

Tots els vídeos de la CUP de Badalona

La CUP de Badalona celebra l'exercici de transperència d'ERC 

 
 
 

 

 

Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Polèmica a Calonge per la celebració d’una jura de bandera espanyola en via pública
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Del simbolisme a la insubmissió
  8. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  9. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  10. La Fundació Randa-Lluís Maria Xirinacs al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid