Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El Col·lectiu Ovidi Montllor presenta el primer número de "COMunicat"

COMunicat preten ser un recull de les notícies que es publiquen en relació als músics i cantants en valencià als mitjans del País Valencià.
L'objectiu del  Col·lectiu Ovidi Montllor (COM)  és omplir un forat que veuen  en els mitjans que ens envolten com a músics. D'una banda volem ficar en contacte a tots aquells periodistes que treballen ailladament als seus mitjans en les seccións de cultura o músic, afegint valor informatiu.

20/04/2010 02:39 Comunicació

I d'altra volem mostrar als nostres músics que si que hi ha un munt de profesionals que estan treballant per a dignificar la música en Valencià.

Aquest primer número és un recull de la premsa que al llarg del 2009 ha parlat del Col·lectiu, i te un caràcter anual. La nostra intenció en el segón número, de caràcter trimestral, és ampliar la nostra búsqueda a totes aquelles noticies que tenen als nostres socis com a protagonistes, presentacions de discos, cròniques... així com continuar buscant aquelles aparicions en premsa del COM

Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2024 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid