El Col·lectiu Ovidi Montllor presenta el primer número de "COMunicat"

COMunicat preten ser un recull de les notícies que es publiquen en relació als músics i cantants en valencià als mitjans del País Valencià.
L'objectiu del  Col·lectiu Ovidi Montllor (COM)  és omplir un forat que veuen  en els mitjans que ens envolten com a músics. D'una banda volem ficar en contacte a tots aquells periodistes que treballen ailladament als seus mitjans en les seccións de cultura o músic, afegint valor informatiu.

20/04/2010 02:39 Comunicació

I d'altra volem mostrar als nostres músics que si que hi ha un munt de profesionals que estan treballant per a dignificar la música en Valencià.

Aquest primer número és un recull de la premsa que al llarg del 2009 ha parlat del Col·lectiu, i te un caràcter anual. La nostra intenció en el segón número, de caràcter trimestral, és ampliar la nostra búsqueda a totes aquelles noticies que tenen als nostres socis com a protagonistes, presentacions de discos, cròniques... així com continuar buscant aquelles aparicions en premsa del COM