Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Lleida demana que els reis d'Espanya no inaugurin la Llotja

"No volem malbaratar els recursos en pompa, Borbons i canapè"
La CUP de Lleida demana a l'alcalde de Lleida, Àngel Ros, que retiri la invitació als monarques espanyols per inaugurar la Llotja de la ciutat i no multiplicar els actes protocol·laris que consideren prescindibles en temps de crisi.

04/03/2010 11:05 Territori
La CUP afirma que tornar a inaugurar la Llotja de Lleida, suposarà una despesa econòmica que no es pot acceptar en temps de crisi econòmica i insta a la Paeria, tal com expliquen, a "no malgastar els minvats recursos dels lleidatans en actes de pompa, Borbons i canapè".

D'aquesta manera mostren la seva oposició a la presencia dels reis espanyols durant la inauguració d'aquesta nova infraestructura. La CUP argumenta la seva decisió en que no és necessari tornar a inaugurar la Llotja, quan ja ho va fer l'alcalde fa unes setmanes i creu que si el PSC és republicà en els seus estatuts, és contradictori amb la presència dels reis en actes oficials promoguts per aquest partit.

Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  4. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  5. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  6. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  7. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  8. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  9. L'OJS convoca una manifestació juvenil el 7-N per denunciar la precarietat i preparar la vaga general
  10. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid