Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Els pressupostos de l'Ajuntament de Badalona avalen l'informe de la CUP, malgrat ho negui l'Alcalde

En el marc de la campanya Quins sOUS! que acaba d'engegar des de la CUP de Badalona per tal de denunciar el nombre de càrrecs de confiança i les retribucions de la classe política badalonina, han editat i publicat dos vídeos il·lustratius
En un podeu veure l'entrevista -amb comentaris afegits al peu- que la Televisió de Badalona (TVB) va fer a l'Alcalde de la ciutat, el senyor Jordi Serra i Isern, l'endemà de l'últim Ple Municipal, celebrat el dimarts 23 de febrer, enla qual respon algunes preguntes sobre la campanya de la CUP de Badalona i l'altre , és un vídeo de campanya

05/03/2010 12:40 Política

L'alcalde, també diu que no hi ha manipulació, tot al contrari plena  llibertat a la TVB, però no han informat sobre el dossier de la CUP. Serra també assegura que hi ha hagut una congelació de sous, però des del 2007 al 2008 es van pujar un 2% i que els càrrecs de confiança s'han reduït, i segons l'informe de la CUP han augmentat en 8.

Ambdós vídeos es poden veure a:
+ al web <http://sous.cupbadalona.org/pags/06.html>
+ al Facebook <http://www.facebook.com/pages/CUP-Badalona/358461600600>
+ al Youtube <http://www.youtube.com/user/CUPBadalona>

 

Per a saber-ne més:
 
 
 

 

Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. Risc més esforç és igual a riquesa?
  3. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  4. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  5. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  6. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  7. Carme Travesset recorda Blanca Serra al Fossar de les Moreres
  8. La plantilla de les biblioteques de Barcelona ratifica la continuïtat de la vaga indefinida
  9. Presenten a Barcelona una querella per l’assassinat de Gustau Muñoz
  10. Centenars de bombers es manifesten a Barcelona per exigir protecció davant els tòxics i millores laborals
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid