Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Una manifestació tanca les accions del tercer aniversari de la detenció de Núria Pòrtulas

L'assemblea de suport a Núria Pòrtulas s'ha concentrat aquest diumenge davant la subdelegació del govern a Girona per demanar l'absolució de l'activista gironina, coincidint amb el tercer aniversari de la seva detenció.

La concentració ha recorregut els carrers de la ciutat de Girona amb crits de protesta contra la policia i contra el judici que se li va fer "per unes ideologies i no per uns fets".

07/02/2010 23:40 Drets i Llibertats

 

L'Audiència Nacional va condemnar aquest estiu Pòrtulas a dos anys i sis mesos de presó. L'assemblea de suport a l'activista va presentar un recurs al Tribunal Suprem i ara n'esperen una resolució.

L'acte ha servit per exigir l'absolució de l'activista de Sarrià de Ter. Segons ha dit una dels membres de l'assemblea, Ariadna Monerris, la condemna de l'Audiència Nacional és "surrealista" perquè s'acusa a Pòrtulas de "temptativa de col·laboració a banda armada". Monerris ha afegit que es va jutjar a Pòrtulas "per unes ideologies i no per uns fets", i ha titllat la vista de "judici polític".

Entre les consignes que s'han cridat durant la manifestació que s'ha fet pels carrers de Girona s'ha pogut escoltar "llibertat d'expressió, policia no, aquesta és la seva democràcia, sou mercenaris, no funcionaris". També, "no hi som tots, falten els presos", "fora la llei antiterrorista, les nostres idees, els seus malsons, jo també sé fer còctels molotov o jo també tinc la química aprovada", entre d'altres.

Rànquings
  1. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  2. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  3. 80 anys de l'apel·lació dels catalans a les Nacions Unides
  4. 85 anys de l’afusellament del president Lluís Companys
  5. Més de dues-centes persones reclamen la reobertura del Camí de Ronda entre Garbet i Cala Port Joan
  6. L’ANC dona suport a la pagesia del Maresme i denuncia l’especulació urbanística al Pla de Balasc de Santa Susanna
  7. "Memòria del fang": la mirada col·lectiva que rescata l’esperança entre les ferides de la DANA
  8. Mataró acollirà els XXIII Premis Nacionals Joan Coromines
  9. “Acabar la feina començada”: la Columna del 27 d’Octubre fa una crida a culminar el camí de la República
  10. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid