Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
11 concerts en 9 llocs diferents dels Països Catalans al mateix temps

Fins a un total d'onze concerts en nou ciutats diferents. I amb la llengua catalana com a denominador comú. Això és el que ens ofereix avui el festival Tirant de Cançó que organitza Acció Cultural del País Valencià (ACPV).

Com ja va avançar Llibertat.cat, l'esdeveniment tindrà lloc aquest vespre a diferents indrets del país de manera simultània, de 8 del vespre a 2/4 d'11 de la nit.

26/02/2010 16:40 Cultura

 

El difícil serà escollir a quin concert anar i quin sacrificar, i regir-se més per la localització.

Els primers a tocar seran el Petit de ca l'Eril, a València, a les vuit; Clara Andrés, a Alacant; i Feliu Ventura, a Onda (Plana Baixa).

Òscar Briz portarà les seves cançons a Gandia (Safor), a les 20.30. A Vinaròs (Baix Maestrat), s'hi farà el concert dels Amics de les Arts, a les 22.00; a la mateixa hora actuarà Quimi Portet a Alcoi, i Sénior i el Cor Brutal, juntament amb Arthur Caravan, a Elx (Baix Vinalopó).

Miquel Gil començarà el concert a l'Eliana (Camp de Túria) a les 22.30 i, finalment, Batà i Hugo Mas cantaran a Xàtiva (Costera) a les 23.00. La tria, doncs, no serà fàcil.

programacio

 

Per a saber-ne més:

Arriba una nova edició del Tirant de Rock   - Llibertat.cat

 

 

Rànquings
  1. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  2. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  3. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  4. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  5. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  6. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  7. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  8. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  9. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  10. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid