Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Marc Sallas: «El 13D serà una data històrica en el nostre procés d’alliberament nacional»

El portaveu nacional de la CUP, Marc Sallas, ha dit que el 13D serà “una data històrica en el nostre procés d’alliberament nacional”. Sallas ha mostrat la seva satisfacció per l’alt grau de participació de la gent i per l'entusiasme que es respira a tot arreu.
 
Pel portaveu nacional de la CUP, aquesta elevada participació “està desafiant els poders fàctics de l’Estat Espanyol”. Sallas ho ha afirmat  juntament amb els regidors de la CUP a l’ajuntament de Vic, Laia Jurado i Quim Soler i ha afegit que des del seu partit estimen que la participació a Vic i comarca serà un termòmetre a nivell nacional. Des del partit calculen que aquesta pot arribar al 55%. 
 

13/12/2009 17:01 Política
 
Laia Jurado, regidora de la CUP a Vic, ha comparegut al Seminari al costat de Marc Sallas, coordinador nacional de la CUP. Jurado s'ha proposat l'objectiu "d'arribar al 55% de participació" a Vic.
 
Marc Sallas ha mostrat la seva satisfacció pel fet que els estan arribant dades de participació molt altes d'algunes poblacions, petites però també grans com Vilafranca, Sant Cugat o Vic. En concret, entre les petites ha citat Sant Esteve de Palautordera, on a les 12 hauria votat quasi el 20% de la població.
 
Quim Soler, regidor de la CUP a Vic, ha destacat la quantitat de vot anticipat recollit pels voluntaris els últims dies, "que ens permet tenir un bon coixí per assegurar que hi haurà una bona participació".
 
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. FETAP-CGT aporta un nou informe que assenyala greus fallades de la Generalitat en la gestió de la DANA del 2024
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid