Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El 2n Cicle de Joves Cantautors/es dels Països Catalans reivindica un model d'oci popular i crític

Aquest dissabte arriba una nova actuació del Cicle de Joves Cantautors/es dels Països Catalans que organitza Maulets de Girona i el Casal Independentista El Forn. Després que divendres passat el cantautor de Torrent Pau Alabajos oferís una xerrada -juntament amb Cesk Freixas- i un recital, aquesta vegada serà el torn del mallorquí Jaume Reus, que actuarà a les deu del vespre a El Forn de Girona. Serà la participació balear del cicle, després d'un valencià i precedint un principatí.

06/10/2009 18:40 Cultura

El proper concert que hi ha programat és el de Lo Noi del Cirerer, de Lleida, que actuarà el divendres 16 d'octubre. Altres artistes, com el cantautor Feliu Ventura, també passaran pel cicle al llarg de les properes setmanes.
 
Enguany el Cicle de Joves Cantautors/es arriba a la seva segona edició, després que l'organització juvenil Maulets aplegués l'any passat centenars de persones en les diverses actuacions que es vandur a terme.

L'objectiu d'aquest cicle és esdevenir un altaveu de la nova generació de joves que arreu del país opta per la música en català amb consciència crítica. Amb aquesta programació, a més, els organitzadors pretenen revindicar un nou model d'oci, més popular i crític, per a la població de Girona, que s'escapi dels circuits comercials i consumistes i que potencïi les iniciatives de base.

Divendres passat, Pau Alabajos va donar el tret de sortida al cicle, que va comptar també amb la presència del cantautor penedesenc Cesk Freixas. A més de l'actuació, ambdós artistes van oferir una xerrada sota el títol "De la protesta a la proposta: reptes i expectatives de la cançó d'autor del segle XXI".

Per saber-ne més

Èxit del Cicle de Joves Cantautors dels Països Catalans organitzat per Maulets a Girona -Llibertat.cat

Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  6. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  7. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  8. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  9. La paraula que va trencar el silenci
  10. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid