Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP decideix si es presenta o no a les properes eleccions autonòmiques del Principat

- Més d'una vintena d'assemblees locals defensaran una ponència que demana presentar-se a les eleccions al parlament de l'any que ve mentre que uns nou nuclis també han presentat una ponència contrària.
- Més de sis-centes persones s'han adherit al manifest Volem que la CUP es presenti a les eleccions al Parlament!
 

20/06/2009 22:42 Política
Demà, la ciutat de Girona acollirà al Teatre Municipal l'Assemblea Nacional de la Candidatura d'Unitat Popular (CUP), en que es debatrà i decidirà si la formació fa el salt i es presenta a les properes eleccions al Parlament del Principat o si, de moment, continua presentant-se només a les eleccions municipal.
 
Es preveu que unes 400 persones dels diferents nuclis d'arreu dels Països Catalans participin a l'Assemblea Nacional i al dinar que la CUP de Girona ha preparat al col·legi Eiximenis.
 
D'altra banda, els impulsors del manifest Volem que la CUP es presenti a les eleccions al Parlament! han fet públic un nou llistat de personalitats que s’hi han adherit, entre els quals hi consten el mossèn Josep Dalmau; el represaliat independentista del 1992 Marcel Dalmau; l'expresident de la Federació d'AVV de Sabadell, Ernest Espinós; el productor de cinema Jordi Rediu, i l’escriptor Roc Casagran, entre d’altres. Més de  sis-centes ja s’han afegit també a la demanda.
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  3. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  4. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  5. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  6. Quan tot falla, no és casualitat
  7. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  8. Cal Bloke esdevé cooperativa d’habitatge i marca un precedent en la lluita pel dret a l’habitatge a Manresa
  9. Els Foguerons de Sa Pobla tornen a omplir la Vila de Gràcia el darrer cap de setmana de gener
  10. L’escola catalana s’ha oblidat de Darwin
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid