Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Un grup de nous mallorquins fa una crida a participar a la Cadena Humana per la Llengua a Palma

Avui en roda de premsa, la portaveu de la comissió, Dorotea Ballermann, ha demanat a totes les persones que han après o estan aprenent la llengua catalana que participin a la Cadena Humana per la Llengua que, sota el lema “Drets per la Llengua”, ha convocat l’Obra Cultural Balear (OCB) a favor dels drets lingüístics.
La comissió intercultural de l’OCB va ser creada amb la finalitat de promoure la interrelació entre els nouvinguts i els mallorquins.

02/05/2009 16:16 Llengua

Segons Doro Ballermann és important que tothom els nouvinguts que estan aprenent català hi donin suport com a mostra de la seva integració a la societat mallorquina. És per aquests motius, ha apuntat la portaveu, que la comissió convocarà tots els nouvinguts a concentrar-se el dissabte, 9 de maig, a les 18.00 hores, a la plaça de Cort per participar en la constitució del darrer tram de la cadena.

La comissió intercultural de l’OCB va ser creada amb la finalitat de promoure la interrelació entre els nouvinguts i els mallorquins d’origen i contribuir a la integració d’aquest col·lectiu a la llengua i la cultura de Mallorca.

Han pres part a la roda de premsa, a més de Doro Ballermann, Mahécor M’Bengue, del Senegal, Raixid Faraj, del Marroc, Satximi Sasaki, del Japó, Stephen Shull i Joel Porterfield, dels Estats Units, Fabiola Velásquez, del Perú, Alena Karalinova, de Bielorússia, i Cristina Herrera, d’Andalusia.   

Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. 13 anys sense en Toni Lecha
  7. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  8. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  9. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  10. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid