Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Arriba la V Calçotada Popular de Beniarrès

Com tots els anys d'ençà el 2004 el poble de Beniarrès a la comarca de El Comtat celebra la seua Calçotada Popular. Una activitat que any rere any convoca l'independentisme beniarresí i que a dia de hui és un dels esdeveniments populars més massius de la comarca, arribant a reunir més de 300 persones a la calçotada de 2007. Beniarrès és un poble d'uns 1300 habitants que compta amb un dels Ateneus Populars més grans del País Valencià des del qual s'han impulsat diferents lluites a les anomenades comarques centrals. A l'Ateneu Popular Arrels treballen regular l'Assemblea del Rotgle, l'Assemblea d'Endavant OSAN del Comtat, i l'Assemblea de Joves de la Vall de Perputxent (CAJEI).

25/03/2009 10:45 Cultura
p1012515_jpg La convocatòria d'enguany s'ha fixat per al proper dissabte 28 de març a les 14h, i el lloc de trobada és l'Ateneu Popular Arrels. A més de cruspir calçots els i les assistents podran gaudir de l'actuació del grup de folk PELANDRUSKA. Des de l'organització s'espera si més no igualar respecte l'any passat el nombre de persones que s'acosten a l'acte. En una jornada que estigué marcada pel bon ambient i la reivindicació.

El preu de la Calçotada és de 15 euros per persona i hi inclou picadeta, calçots, torrada d'embotits, beguda i postre. Les entrades es poden adquirir a l'Ateneu fins dijous vinent en l'horari habitual (20:30 - 21:30). Per a les persones que es desplacen des d'altres pobles o comarques, l'Ateneu Popular ha facilitat un número de telèfon -que podeu consultar al blog local blocarrels- per tal de fer efectiva la reserva.  Tota una proposta per al cap de setmana!.
Rànquings
  1. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  2. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  3. 85 anys de l’afusellament del president Lluís Companys
  4. 80 anys de l'apel·lació dels catalans a les Nacions Unides
  5. Més de dues-centes persones reclamen la reobertura del Camí de Ronda entre Garbet i Cala Port Joan
  6. “Acabar la feina començada”: la Columna del 27 d’Octubre fa una crida a culminar el camí de la República
  7. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
  8. "Memòria del fang": la mirada col·lectiva que rescata l’esperança entre les ferides de la DANA
  9. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
  10. L’ANC dona suport a la pagesia del Maresme i denuncia l’especulació urbanística al Pla de Balasc de Santa Susanna
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid