Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El Fòrum 21 de Gandia en contra de la nova línea d'alta tensió fins El Verger

El Fòrum 21 reclama a l'Ajuntament major implicació amb els temes mediambientals. Membres de l'assemblea local s'oposen a la  nova línia d'alta tensió. En la reunió feta a la Casa de Cultura, els representants municipals van informar sobre el projecte d'execució de la instal·lació de la línia d'alta tensió corresponent al traçat entre Gandia i El Verger. Es pot recordar que el Consistori ha presentat al·legacions al projecte demanant el soterrament de la línia al seu pas pel terme municipal. En aquest sentit, membres del Fòrum van sol·licitar que l'esmentat projecte no es dugui a terme.

18/11/2008 10:59 Territori

L'assemblea del Fòrum 21 de Gandia ha demandat als departaments de Seguretat, Mobilitat i Serveis Bàsics al Ciutadà i al del Territori, Sostenibilitat i Habitatge de l'Ajuntament de Gandia una major participació i informació sobre els temes importants que afecten el correcte desenvolupament sostenible de la ciutat. Consideren que el Fòrum "és la instància natural per al debat i per arribar a acords consensuats", van explicar.

El coordinador de Gandia 2025 va presentar el procés participatiu d'aquest projecte. El coordinador del Fòrum 21, Jaume Serra va convidar la gent a participar "en aquestes decisions tan importants".

 Per saber-ne més:

"No a la MAT" de Catalunya Nord no exclou noves mobilitzacions [LLIBERTAT.CAT]

El FUCAT denúncia la teranyina elèctrica en la que s'ha convertit La Safor-Valldigna  [LLIBERTAT.CAT]

ENTREVISTES:

"El govern autonòmic no ha defensat el territori i la seva gent, ni amb CiU ni amb el tripartit"  Pasqual Aguilar,  Plataforma No a la MAT

"Per a Canal 9, paradigma de la manipulació informativa, ni tan sols hem existit" Fòrum Unitari Contra l'Alta Tensió [FUCAT]

OPINIÓ: El gran engany de l'Alta Tensió: una visió des de la Valldigna per Vicent Company i Sancho (CCATV)

Rànquings
  1. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  2. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  3. El sindicalisme combatiu convoca una manifestació alternativa per a la vaga general a Barcelona
  4. L'OJS convoca una manifestació juvenil el 7-N per denunciar la precarietat i preparar la vaga general
  5. Estat Català publica les biografies de 120 participants en els Fets de Prats de Molló
  6. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  7. Fem Catalunya Nord presentarà el Manifest de Perpinyà coincidint amb la Diada del 7 de novembre
  8. Llibertat.cat, vint anys amb veu pròpia
  9. El Sindicat de Llogateres reforça la mobilització per l'habitatge en el camí cap a la vaga general
  10. Provocació francesa mentre els nord-catalans denuncien el Tractat dels Pirineus
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid