Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El Casal Independentista Manuel Viusà de Vic organitza un debat sobre la crisi

A les 20:30, al'Auditori de la Caixa de Manlleu, de Vic, el Casal Independentista Manel Viusà de Vic organitza una taularodona sobe el títol 'Creus que els bancs ens roben' amb tres experts del món de l'economia per parlar sobre lacrisi. Els ponents són Josep Manel Busqueta, economista, membre delcol·lectiu Taifa; Carles Sastre, sindicalista, i Carles Roca, membre del'Entesa pel Decreixement i regidor de la CUP de Cardedeu.

07/11/2008 09:39 Política

Casal Independentista Manuel Viusà de Vic:

El proper 15 de novembre es reuniran els líders mundials per preparar un nou pla contra la crísi, per – han dit- “refundar el capitalisme”. Refundar el capitalisme?Salvar de la crisi als bancs dEEUU ha costat 700.000 milions de dolars, 5 vegades més del que vaaprovar l ONU per arrivar als Objectius del Mileeni. Mentre que les ajudes europees encara són més
grans.

A lestat espanyol, el govern li ha donat 100.000 milions deuros als mateixos bancs que estan desnonant moltes famílies per no poder pagar lhipoteca. A aquests últims quan els ha ajudat o elsajudarà economicament el govern?


Durant anys, els capitalistes, shan forrat i ara ens anúncien acomiadaments, retalls salarials, tancaments dempreses i expulsions de treballadors. Daquesta manera donen les gràcies als q uehan treballat per enriquir-los.


Queda clar, doncs, que els grans partits governen per la banca i les grans multinacionals. Queda clar també que quan tot va bé privatitzen els beneficis que queden en mans duns pocs però quan hi hanperdues som nosaltres, la gent del carrer, qui les ha de sufragar. O sigui que els capitalistes mai hiperden res mentre que el poble treballador sempre ha de pagar forçosament perquè el ric sempre hi guanyi o com a mont no hi perdi

Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. La màfia castellana
  6. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  7. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  8. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  9. Acte a l'Ateneu Barcelonès sobre la persecució judicial de l'independentisme
  10. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid