Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Rebuig popular a la visita del príncep borbó al Bages

 La Plataforma Cívica al Berguedà "Ni reis ni súbdits" està promovent una mostra de rebuig popular a la visita que aquest dimecres realitzaran al Bages els representants de la monarquia borbònica, el príncep Felipe i la princesa Letícia, coincidint amb la XIII Jornada d´Economia de Caixa Manresa, que s'ha de celebrar a Món Sant Benet, i amb l'acte commemoratiu dels 30 anys de la Unió de Botiguers i Comerciants de Manresa (UBIC). Està previst que a l'acte commemoriatiu es realitzi un dinar que reuniran els representants de la burgesia de la comarca.

27/10/2008 00:01 Política

Aquesta visita també comptarà amb l'assistència confirmada del ministre de Treball, Celestino Corbacho, i el conseller d´Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet. En el cas d'Huguet, el paper d'avalador de la monarquia espanyola és d'importància, ja que el conseller i membre d'ERC és natural de la comarca del Bages i ex-membre dels partits independentistes PSAN i NE, per la qual cosa el rol de col.laboracionisme botifler és doble en aquesta ocasió. Les visites dels borbons a la comarca del Bages sempre han topat amb fortes mobilitzacions de rebuig. I en aquesta ocasió la visita de  promoció coincideix amb el descrèdit de la monarquia a Catalunya i amb el tancament d'empreses a aquesta comarca, com el el cas del recent tancament de Pirelli.

 

 

 

 

Vídeos Vilaweb Manresa (2004):

http://www.diaridemanresa.cat/imatges/videos/felip1.wmv

http://www.diaridemanresa.cat/imatges/videos/felip2.wmv

Rànquings
  1. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  5. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  6. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  7. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  8. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  9. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  10. El primer Correllengua Agermanat mobilitza més de 180.000 persones arreu dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid