Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Dures càrregues contra els antimonàrquics concentrats a Palma

Avui vespre, la concentració antimonàrquica prevista a Palma no s'ha pogut realitzar com a conseqüència de les diverses càrregues que ha protagonitzat la policia espanyola. No hi ha cap detingut, però sí  nombrosos contusionats.

30/10/2008 00:40 Política

Els concentrats havien intentat legalitzar la concentració davant de Delegació de Govern espanyol, però el delegat, Ramon Socies, ha prohibit la concentració avisant el mateix dia de l'acte. Tanmateix, prop d'una cinquantena de persones han anat a la Plaça de Cort de Palma per concentrar-se, tot cridant consignes antimonàrquiques. La rebuda de la policia espanyola ha estat contundent: en menys de dos minuts d'estar allà ha començat la primera càrrega. Els concentrats, que no han tengut temps de llegir el manifest, han quedat dispersats per diversos carrers i zones de la ciutat.

A poc a poc, els antimonàrquics s'han anat arreplegant a una plaça allunyada uns 500 metres del lloc de la concentració. Allà ha estat quan, davant dels crits de consignes antimonàrquiques i la presència d'estelades, la policia espanyola ha tornat a carregar. Aquest cop, la càrrega ha estat més dura, perseguint els independentistes pels carrers del centre històric. antimonarquica_carrega

Finalment, dispersats els antimonàrquics per diverses zones de la ciutat, la concentració ha quedat desconvocada.  

En un comunicat fet públic avui, Alerta Solidària denuncia la manca de llibertat d'expressió i "apunta directament a Ramon Socies, Delegat del Govern espanyol a les Illes Balears, com a repressor i censurador"  

 

Rànquings
  1. Fa 18 anys que ens va deixar Lluís Maria Xirinacs
  2. “La catalanofòbia existeix i seguirà existint fins que Espanya acabi el seu propòsit: anorrear els catalans a costa de negar-los el dret a escriure la seva història”
  3. Qui té por de Daniel Cardona?
  4. Resistència al Pla de Balasc contra l’especulació urbanística i la destrucció intencionada de l’espai
  5. Sense les Pitiüses, els Països Catalans es buiden de sentit
  6. SOS Costa Brava obre el Camí de Ronda de Cap Roig i denuncia la seva privatització
  7. L’Exèrcit espanyol de Terra patrulla Eivissa en una operació de “dissuasiu” en temps de pau
  8. EH Bildu: El que va dir Alonso sobre Txiki i Otegi "blanqueja el franquisme"
  9. Lleida acollirà una gran manifestació el 5 d’octubre contra les agressions al territori i en defensa de la vida rural
  10. "SOS Costa Brava" reivindica l'obertura del Camí de Ronda amb una passejada popular a Calella de Palafrugell
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid