Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Les CAV presenten el document d'alternatives en mobilitat i infraestructures del Vallès

Les Candidatures Alternatives del Vallès (coordinadora formada per diversos col.lectius locals, entre ells la CUP) han presentat un document sobre les alternatives en matèria de mobilitat infraestructures per a la comarca,  una alternativa als projectes del Quart Cinturó, el Túnel d'Horta o la Interpolar Sud, tres vies que que contempla el Pla Director d'Infraestructures de l'Àrea Metropolitana. . Aquest document planteja alternatives de sostenibilitat i millora per als usuaris del transport públic. Alternatives als dèficits en matèria de mobilitat actual.

 

13/06/2008 14:51 Política

Els portaveus de les CAV han exposat un projecte de mobilitat i infraestructures a la comarca del Vallès Occidental que posa en evidència actual de la manca d'una xarxa ferroviària en malla, l’excessiu nombre de cotxes que de Barcelona a Girona passen per la C-58 per evitar el peatge de Mollet i la poca cobertura del transport públic fora de l'àrea metropolitana.

Per a les CAV, la proposta de mobilitat no pot ser només un llistat de noves infraestructures, sinó que s'ha de desenvolupar un model bassat en les necessitats de la població de la comarca i que sigui agressiva amb el territori, que no estigui en mans dels " interessos de les cambres de comerç ni de les necessitats de Barcelona". Les CAV han manifestat també que el plantejament  també ha de tenir molt en compte els criteris que marca el protocol de Kioto, el dret a la Salut i la gestió de la qualitat de l'aire i garantir el dret de mobilitat per a totes les persones.


En matèria de transport públic, les candidatures proposen obrir per a passatgers de forma completa la línia de Renfe entre el Papiol i Mollet, ampliant així l'actual C-7 que va des de Cerdanyola-Universitat fins a Martorell i també reclamen la construcció d'una nova línia de tramvia pel Vallès (projecte de TramVallès) que connecti les ciutats de Sabadell i Terrassa amb Montcada, Ripollet, Cerdanyola, l'Autònoma, Badia i Barberà,  i  connecti els trens de Rodalies, autobusos i els Ferrocarrils de la Generalitat . Quant a la mobilitat en vehicles privats, consideren imprescindible desdoblar l'Eix Transversal per evitar el col•lapse de l'autopista AP-7 i la construcció del Quart Cinturó, i d’altra banda aposten per la connexió entre les rondes de Sabadell i les de Terrassa, o el soterrament de la C-58 entre Ripollet i Badia.

 Per saber-ne més:

Jornada sobre Infraestructures en defensa del Vallès Llibertat.cat

Un centenar de persones caminen per difondre l'oposició al Vial Interpolar

Presentació de les Candidatures Alternatives del Vallès al Col.legi de Periodistes Llibertat.cat

Presentació pública de les Candidatures Alternatives del Vallès Llibertat.cat

Les Candidatures Alternatives del Vallès entren al Consell Comarcal Llibertat.cat

Trobada de candidatures a Cerdanyola "Compromesos amb el Vallès " Llibertat.cat

 “Compromesos amb el Vallès”, trobada a Cerdanyola Llibertat.cat

Manifestació "El Vallès sense el Quart Cinturó" Llibertat.cat


 

Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. "Temps de mobilització"
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  9. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  10. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid