Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
"L'ACCENT" destaca a portada l'ofensiva imperialista contra Colòmbia

L'ACCENT núm 132 destaca a portada l'ofensiva imperialista  contra Colòmbia. A les pàgines es pot llegir una anàlisi "Cercant una nova Colòmbia" i l'editorial "Marulanda, una lluita insubornable".  El dret a l'avortament i l'adeu a Sebastià Salelles i a Josep Vicent Marquès, dues persones que han estat referents en les lluites contra les injustícies i per construir un país més lliure i sense exclusions han mort recentment, són temes remarcats també a portada.

16/06/2008 12:27 Comunicació
A més a més, podem llegir articles sobre la Victòria de Puigcercòs a les “primàries” d’ERC i els 25 anys de l’aparició de la SIDA.

I opinions de:

-ARNAU URGELL: Air Berlín i (la utilitat de) les campanyes blocaires

-QUIM ARRUFAT: Caminar per poder ser

-EVA SERRA: Llums i ombres del Maig de 1968

-MARTA SERRA: Ribesaltes

-ROGER BUJONS: Un any de mandat a Barcelona. Ens ve d´un PAM?

-RAMÓN PIQUÉ: Sebastià Salellas
Rànquings
  1. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  4. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  5. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  6. L'OJS convoca una manifestació juvenil el 7-N per denunciar la precarietat i preparar la vaga general
  7. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  8. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  9. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  10. El Sindicat de Llogateres reforça la mobilització per l'habitatge en el camí cap a la vaga general
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid