Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Avui Alacant, ahir València

A les 18h hi ha convocada la manifestació que recorrerà els carrers d'Alacant per commemorar la batalla d'Almansa sota el lema "Alacant, sí". Al finalitzar (21h), hi haurà el concert amb diferents grups del país. Una de les reivindicacions de la jornada serà que les emissions de TV3 arribin a tota la nació. Ahir, centenars de persones es van manifestar a València sota el lema "els Països Catalans decidim la Independència". La marxa va finalitzar a la plaça Manises on va realitzar l'acte polític.

26/04/2008 08:08 Política
Aquesta manifestació convocada per la campanya: “300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència”, estava emmarcada dins la jornada de lluita convocada per la campanya per aquest 25 d'abril arreu dels Països Catalans i que ha comptat amb nombroses accions, mobilitzacions, actes.... a moltes comarques del nostre País.
 
Alacant 
ACPV i la Federació Llull, les entitats organitzadores, han preparat un tren i una quarantena d'autobusos per facilitar que gent de tot el país pugui assistir-hi. El Tren Jaume I, que pararà a diferents ciutats, surt a dos quarts de deu del matí de l'estació de Sants i té prevista l'arribada a Alacant a les tres. 'última vegada que la manifestació del 25 d'abril es va fer a la ciutat va ser a l'any 1995, aleshores amb el lema 'Alacant és important'. 
 
A les 21h a l'aparcament de la platja del Postiguet hi haurà el concert amb diferents grups del país: Betagarri, Antònia Font, la Troba Kung-fu, la Gossa Sorda i Mugroman.
 
 
Accions de la Jornada de lluita de 25 d'abril 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rànquings
  1. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  2. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  3. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  4. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  5. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  6. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  7. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  8. Es confirma la presència de compostos cancerígens al Camp de Tarragona i exigeixen al Govern una regulació immediata
  9. Pensar i fer (3). Història i potencialitat de la lluita nacional-popular
  10. La pressió veïnal força la suspensió del Ple de Sant Just Desvern per la negativa de l’alcalde a posicionar-se sobre la violència policial
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid