Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Mobilitzacions en defensa de Torre Negra de Sant Cugat del Vallès

La Plataforma Cívica per la Defensa de Torre Negra està duent a terme una campanya per recollir signatures perquè es desestimi el Pla d'Actuació Urbanística (PAU) de Torre Negra i es mantingui la qualificació de territori no urbanitzable. En aquesta direcció, la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) ha entrat una instància a l'Ajuntament, també  s'ha sumat a les alegacions presentades al consistori per preservar l'indret i l'ADENC ha organitzat un debat sota el títol “Torre Negra, espai protegit?
 

26/02/2008 18:51 Territori

La Plataforma Cívica per la Defensa de Torre Negra  ha demanat la col·laboració de les diferents entitats i els diversos partits polítics de la ciutat per tirar endavant la campanya, que finalitzarà el dia 5 de març. Un dels punts on la plataforma estarà present per aconseguir el màxim suport és el dia de Sant Medir al Pi d'en Xandri i al costat de l'ermita.

La CUP de Sant Cugat, la Plataforma i l'ADENC s'han sumat a la marxa que hi haurà, el proper 13 d'abril, en defensa de Collserola. La manifestació està organitzada per la Plataforma Cívica per a la Defensa de Collserola i sortirà del Vallès, del Baix Llobregat i del Barcelonès. La marxa finalitzarà amb una concentració al cim de Collserola, a la plaça del parc d'atraccions del Tibidabo, a partir de les dotze del migdia.

Cal recordar que pocs dies després de la sentència del TJSC favorable a l’urbanització de Torre Negra, l'empresa immobiliària i contructora Núñez i Navarro ha emprès un campanya d’acusacions envers l'Assemblea de Joves de Sant Cugat (AJSC), acusant-los de 'radicals del medi ambient' per haver per demanat als santcugatencs que no compressin els pisos d’aquesta immobiliària. L’advocat de la immobiliària ha amenaçat amb “mesures legals” contra la campanya que els ha desacreditat. Segons ha informat l'agència Europa Press, la constructora ha assegurat que els membres de l'assemblea “els estaven amenaçant” quan adverteixen que l'edificació a Torre Negra tindrà conseqüències.

 

Per saber-ne més:
Nuñez i Navarro amenaça l'Assemblea de Joves de Sant Cugat. Llibertat.cat

L'AJSC en contra de la sentència del TJSC favorable a l’urbanització de Torre Negra. Llibertat.cat


Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  3. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  4. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  5. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  6. Recuperar l’independentisme combatiu i transversal
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  9. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  10. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid