Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
2001 L'Ajuntament de Tortosa retira l'àguila franquista del pati del consistori

2001 L'Ajuntament de Tortosa retira l'àguila franquista del pati del consistori

21/08/2001 Tal dia com avui
2001 L'Ajuntament de Tortosa retira l'àguila franquista del pati del consistori2001 L'Ajuntament de Tortosa retira l'àguila franquista del pati del consistori 2001 L'Ajuntament de Tortosa retira l'àguila franquista del pati del consistori2001 L'Ajuntament de Tortosa retira l'àguila franquista del pati del consistori

A partir d'una moció presentada per ERC i aprovada per tots els grups amb representació a l'Ajuntament de Tortosa, al Baix Ebre, després de 26 anys de la mort física del dictador la retirada de l'àguila franquista que s'exhibia a la vidriera del pati del consistori tortosí des del 1944.

La viabilitat de la moció es va fer possible per l'entrada al govern municipal de l'únic regidor d'Esquerra, després que dos regidors del Partit Popular abandonessin l'equip de govern. Malgrat això, a la població de Tortosa continuen existint mostres de simbologia franquista i vestigis de l'ocupació feixista, encara pendents d'eliminar.

Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  3. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  4. La paraula que va trencar el silenci
  5. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  6. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
  10. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid