Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP serà a la manifestació per l’autodeterminació del 12 de juny

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) ha confirmat que donarà suport i assistirà a la manifestació independentista que transcorrerà el proper 12 de juny pels carrers de Barcelona i que convoca la Plataforma pel Dret a Decidir.  

La CUP, que va aprovar al passat Consell Polític participar-hi amb un bloc propi, "comparteix plenament els eixos sobre els quals bascula la convocatòria, que són el suport a les consultes populars sobre la independència, el rebuig absolut a qualsevol tribunal que vulgui decidir el nostre futur, la reclamació del dret a l’autodeterminació del poble català i l’objectiu de palesar que la via autonomista i estatutària està esgotada".

08/06/2010 23:38 Política
El Secretariat Nacional de la CUP ha fet  una crida a la militància de l'esquerra independentista perquè assisteixi a la marxa.
 
Programa
  • 18.00 h - Inici de la marxa. Recorregut: plaça Urquinaona, Via Laietana, Marquès Argentera, entrada al Parlament, passeig Lluís Companys.
  • 19.30 h - Concert a l'Arc de Triomf: Dekrèpits, El poble que canta, Jaume Arnella, Oscar Intente, Pep Sala i Titot. El concert acabarà al voltant de les 21.30 h.
Més informació sobre la convocatòria.
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  3. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  4. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  5. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  6. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  7. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  8. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  9. La Franja de Ponent s’incorpora al Correllengua Agermanat en defensa d’una llengua “en emergència extrema”
  10. 90è aniversari de l’assassinat del germans Badia
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid