Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
lluita institucional
Guanyem Girona tanca files i defensa la gestió feta per Sergi Font al capdavant de Recursos Humans
24/10/2024 Política

Guanyem Girona ha fet públic un comunicat on manifesta el seu suport al tinent d’alcaldia Sergi Font i a l’alcalde Lluc Salellas, davant els atacs que han patit les darreres setmanes, i que han culminat en una denúncia presentada a l’Oficina Antifrau de Catalunya. La formació política considera que aquestes acusacions no tenen cap fonament i tenen com a únic objectiu el desgast polític dels seus representants.

La formació municipalista ha fet èmfasi que, segons especifica la notícia publicada per El Punt, l’òrgan «descarta que en el conflicte amb els treballadors hi hagi irregularitats o s'hagi comès un delicte».

També ha subratllat que el conflicte laboral en qüestió «va començar fa més de 20 anys», i que Font ha treballat per trobar-hi una solució definitiva des del diàleg i la responsabilitat. «Ens reafirmem en la bona gestió feta pel regidor Sergi Font al capdavant de l’àrea de Gestió de Recursos i Atenció a la Ciutadania per resoldre un conflicte laboral que l’Ajuntament de Girona va començar fa més de 20 anys», s’afirma en el comunicat.

Finalment, el partit considera que «aquest tipus d'acusacions no són més que una forma de desgastar políticament» i han deixat clar que seguiran treballant «malgrat que a alguns els pugui molestar, per una ciutat més justa i per a tothom».

Valora
Rànquings
  1. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  2. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  3. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  4. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  5. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  6. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  7. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  8. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  9. El primer Correllengua Agermanat mobilitza més de 180.000 persones arreu dels Països Catalans
  10. Lleida acollirà la presentació de "La revolució pendent", el llibre sobre la història i memòria del PSAN-Provisional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid