Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Palma-Perpinyà
La dreta espanyola i l’extrema dreta francesa de bracet formalitzen l’agermanament de Palma i Perpinyà
04/09/2024 Política

Aquest dimecres s’ha formalitzar el Partit Popular de Palma ha formalitzat l'agermanament amb la capital nord-catalana governada per Louis Aliot, destacat dirigent del partit d’extrema-dreta francesa Reagrupament Nacional. Partit aliat amb VOX.

dBalears se n’ha fet ressò de la información i també recull les crítiques de la portaveu de Més Palma, Neus Truyol i del regidor ecosobiranista Miquel Àngel Contreras a l’agermanament de les dues ciutats.

Truyol ha afirma que «aquest agermanament no és només simbòlic, sinó una clara mostra que el batle Martínez i el PP opten per una ideologia que fomenta la divisió i la polarització, en lloc de defensar els valors de convivència que han estat sempre al centre de la nostra societat».

Contreras Ramis ha criticat que les dues forces de dretes «ni tan sols han emprat la llengua pròpia de les dues ciutats». Així, el portaveu adjunt de MÉS per Palma ha considerat que l'aliança està «fonamentada en l'anticatalanisme».

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  3. "Xiuxiuejar" l'enèsim intent de xarxa social catalana que aquest cop podria triomfar
  4. Presentació dels llibres de Joan Rocamora, fundador de Llibertat, a Mataró
  5. Policies? Parlem-ne
  6. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  7. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  8. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  9. Junts i la CUP acorden un govern de coalició a Tàrrega i presentaran una moció de censura
  10. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid