Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Memòria
Ha mort en Joan Pujol, independentista de Sabadell

La notícia es va conèixer ahir i demà diumenge a partir de les 16h estarà oberta la sala de vetlla al tanatori de Sabadell. La cerimònia de comiat es durà a terme a les 17.30h

05/05/2024 Política

Joan Pujol i Batalla (Sabadell, 1956) ha mort amb 67 anys a Santa Maria de Besora, mentre realitzava una excursió.

Va ser un impulsor del primerenc moviment independentista a la ciutat de Sabadell, ciutat on va militar a l'assemblea de l'MDT i més endavant impulsà candidatures locals com la CAIC, i més endavant la CUP i l'Entesa. Després del 2017 impulsà el Consell Local per la República.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  5. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  6. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  7. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  8. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  9. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  10. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid